Kérjük vegye figyelembe, hogy webáruházunkban megrendelést minimum bruttó 30.000.- Ft összérték elérése mellett van lehetősége leadni! Köszönjük megértését!

Készlet információ

Megrendelés után minden esetben visszaigazolást küldünk Önnek. Telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a várható szállítási időről. Webshopunk Magyarország egész területéről fogad megrendeléseket és teljesít kiszállításokat. 

Szállítási módok

  • Futárszolgálat által – 40 kg alatti, kézi csomagok házhozszállítását a GLS a DPD valamint az Express One Futárszolgálat végzi.

  • Nagyobb méretű 40 kg feletti vagy terjedelmes, valamint raklapos csomagok házhoz szállítását egyéb szállítmányozó cégek kézbesítik.

  • Lehetőség van arra is hogy az adott terméket cégünk saját gépjárművel szállítsa ki a megadott címre. Ebben az esetben telefonon egyeztetünk Önnel a szállítás költségéről és a szállítás várható idejéről.   

  • A termékek előzetes egyeztetést követően személyesen is átvehetőek telephelyünkön.

 

Fizetési lehetőségek

  • Előre utalással:  A megrendelés feldolgozásakor e-mailben küldjük ki az utaláshoz szükséges díjbekérő nyomtatványt a teljes összegről. Az összeg beérkezését követően kerül megrendelésre / vehető át / szállítható ki az áru a készlet információ és a rendelés visszaigazolásnál egyeztett átvételi mód függvényében.

Szállítási költségek Magyarország területén belül:

Mivel nagyon sokféle méretű és súlyú terméket forgalmazunk, a végleges szállítási költségről minden esetben a visszaigazoláskor vagy a díjbekérő elküldése során pontosan tájékoztatjuk Önt, így eldöntheti, hogy elfogadja-e az ajánlatunkat.

Üzlethelyiségbe, telephelyre, raktárba, emeletre stb. beszállításra, vagy beüzemelésre futárszolgálattal vagy szállítmányozó céggel történő szállítás esetén nincs lehetőség.


Kérjük, hogy az érkezés időpontjában legyen megfelelő segítség, és eszköz az áru helyszínen való átvételéhez.
A zökkenőmentes áruátvétel érdekében megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy a megadott szállítási napon legyenek elérhetők (a fenti feltételekkel) a megadott címen, és telefonszámon.

Minden megrendelés esetén amennyiben rajtunk kívülálló okok miatt nem tudjuk tartani a fenti határidőt, erről értesítjük a kedves vásárlóinkat.

Kiszállítás esetén kérjük a termék átvételekor győződjön meg annak sértetlenségéről. Reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a kiszállító cég jegyzőkönyvet vett fel az esetleges sérülésekről.

 

Jótállás – Szerviz

Szerviz bejelentés:

Kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36/70/267-1640 számon vagy email-ben szíveskedjen megadni a következő adatokat:

  • Bejelentő neve / Cégnév
  • A hibás termék megnevezése
  • A hiba részletes leírása
  • Telefonszám
  • Email cím
  • Vásárlás dátuma